Jak już zostało nadmienione aby ukończyć każdy z 6 poziomów należy omijając przeszkody takie jak ściany, słupy dotrzeć do końca tunelu. Można także zbierać monety (+50 punktów) niestety nic za punkciki nie dostaniemy. Sterowanie odbywa się za pomocą klawiszy strzałek. Poprzez ich wciśnięcie obiekt z kamerą gracza ma nadawaną prędkość. Jedną z dziwniejszych rzeczy w grze jest to, że obiekt gracza nie jest widoczny a dokładniej tym obiektem jest kamera, która posiada wydzieloną przestrzeń, w której wykrywane są zderzenia z przeszkodami. Wszystko może być wytłumaczone małą znajomością programu Unity 3D.
Jest to moja druga gra zręcznościowa wykonana w Unity 3D. Która przedstawia tunel, w którym zadaniem gracza jest omijanie przeszkód takich jak ściany, słupy, które są generowane losowo. W każdej turze zadaniem gracza jest zebranie jak największej liczby punktów i dotarcie do końca tunelu.